הפינה הישראלית


זאת גם מיני הקדמה לפינה חדשה וגם עוד סיפור מקסים של איך הרשתות החברתיות מקשרת בינינו גם מקצועית וגם חברתית.
לפני חודש, בשיא ההייפ הארט ברוטאי נתקלתי ברחבי הפייסבוק בבחורה מקסימה בשם מיטל בן שבת, עוד חובבת מוזיקה נלהבת ופעילה. אחרי שיחה אינטסיבית שהסבירה לי למה אני צריך להגיע להופעה של ארט ברוט ועל נבכיה של תעשיית המוזיקה בארץ הגענו לזה שמיטל מנחה מזה כמה חודשים תוכנית בשם Mastermind ברדיו סמינר הקיבוצים (כל יום ראשון בשעה 14:00, וגם אפשר לשמוע באייקאסט).
תוסיפו עוד רבע שעה לאותה השיחה ועלה הרעיון הבא: בתוכנית של מיטל יש פינה על אינדי ומוזיקה אלטרנטיבית ישראלית שלאחרונה התפנה בה עמדת המגיש. ברוכים השבים חלום ישן לדבר ברדיו באופן קבוע.

לאחרונה התחלתי להתעסק מחדש בבלוג ולשים דגש על המוזיקה בארץ. יש פה הרבה להקות טובות ומעניינות שלצערי לא כ"כ קבלות חשיפה במדיה הראשית (מתי ראיתם כתבה על MESS מחוץ לבלוג לאחרונה? – מינוס הכתבה המצוינת של לאון פלדמן ב"מעריב- מגזין" בשישילפני שבועיים) .
בסופו של דבר, אני מאמין שהצורה היעילה והטובה ביותר בשביל מוזיקה לנדוד ממחשב אחד לשני היא שיטת ה"פה לאוזן" הוותיקה ולכן החלטתי לרתום את הבלוג לצורך זה.
בשילוב של הבלוג והתוכנית החדשה נוצר מצב שאני חוזר על עצמי די הרבה (זה קשה לדבר על שני אמנים חדשים שונים באותו השבוע לטווח ארוך). בשתי התוכניות הראשונות שלי דיברתי על טל כהן שליו ועל הבריין קנדיז. על שניהם גם כתבתי בבלוג די בהתאמה. לכן החלטתי לאחרונה לשלב בין שניהם רשמית.

התוכנית MasterMind משודרת בימי ראשון ב 14:00, בכל אותו יום בערב אני אעלה פוסט עם הלינק לפינה שלי, ולתוכנית כולה, תוך כדי שאני אוסיף טקסט נוסף ולינקים בגוף הפוסט.
בקיצור, מעכשיו כל ראשון בערב יעלה פה הפוסט שייקרא "הפינה הישראלית", כל שבוע אני אכתוב על אמן צעיר חדש או אמן ישראלי ששמתי לב / הסבו את תשומת ליבי אליו רק לאחרונה.
כמובן שאני פתוח תמיד להצעות ורעיונות, ככה שאם יש לכם להקה שאתם חושבים ששווה לשמוע ולדבר עליה (גם אם זאת הלהקה שלכם, וגם אם זו להקה של חברים שלכם) אתם מוזמנים לשלוח לי מייל או לספר לי על זה בטוויטר או בפייסבוק.

1 תגובות:

אנונימי | 28 באפריל 2010 בשעה 11:53

בהצלחה רועי
ורד

הוסף רשומת תגובה