הביט שמנענע את הישבן



ביום ראשון הקרוב, בסביבות עשר בערב אני ומיטל בן שבת (שותפתי לתוכנית מאסטר מיינד, או יותר נכון, אני השותף שלה לתוכנית) נתקלט ב"פרוזדור" בתל אביב. בשבילי זאת תהייה פעם ראשונה שאני מתקלט שם.

בכללי, עבר הרבה מאוד זמן מאז שתקלטתי פעם אחרונה, מעבר ליום עצמאות שבו הייתי שותף חלקי מאוד לתקלוט, לא תקלטתי כבר בערך 3 שנים. פעם אחרונה הייתה במועדון הדאנג'ן האפלולי שביפו, שבו בין הלקאות ממקצבי הנויז של מרזבו או בוריס יכלתי לשמוע את דיבורי הזימה עטופים בויניל (לא כתקליט, כלבוש). מיותר לציין שפה המקרה שונה לחלוטין.

התלבטות ראשונה: מחשב או דיסקים?
ההחלטה הראשונה הייתה לתקלט מהמחשב, מכמה סיבות.
הראשונה היא שזה קומפקטי. יש לי ערך סנטימנטלי גבוה לדיסקים ותקליטים, מצד שני, זאת גם הסיבה שאני ממעט להוציא אותם מהבית. התחושה הזאת שיש כשאתה מוציא דיסק מהבית והוא חוזר שרוט / הרוס מכל סיבה שהיא, היא פשוט נוראית בעיניי. הרומנטיות לדיסקים ולתקליטים שלי גורמת לי להעדיף להוציא את המחשב.
השנייה היא האפשרויות הבלתי מוגבלות. גם אם אני אכין דיסקים צרובים עם שירים מועדפים, האופצייה לתקלט שני שירים שצרובים באותו האלבום נהיית קצת יותר בעייתית (מבחינת המעבר החלק בין השירים).




התלבטות ראשונה: דיסקים או מחשב?


התלבטות שנייה: מה לתקלט ב"פרוזדור"?

מה שמתאים למקום אחד לא מתאים למקום אחר. בהשוואה לדאנג'ן זה ברור שהתקלוט בפרוזדור צריך להיות שונה מאוד.
לכן את השבוע האחרון העברתי במיון ובחירה של שירים, שזה תמיד תהליך מעניין בעיניי.
אתה לא יכול לשים לחלוטין רק מה שבא לך. לדעתי צריך להתחשב במי הקהל שלך ואיפה אתה מתקלט, מצד שני חשוב לשמור על הטעם האישי שלך ולא סתם לנסות להיות "פליזר". חשוב להחמיא לקהל אבל גם לאתגר ולחדש.

למזלי הכיוון הכללי ידוע מראש. בסופו של דבר הסיבה הרשמית לתקלוט ביום ראשון זו חגיגה של חצי שנה לתוכנית "מאסטר מיינד", ככה שאנחנו הולכים מראש לביטים של אל סי די סאונדסיסטם ופוזלים מדי פעם לרוק של ה – Japandroids. בין לבין עוברים קצת לקריסטל קאסטלס, רמיקסים לרדיוהד וביטלס והבלחות ל Why? שביקרו פה רק בשבוע שעבר.

התוצאה הסופית היא סופ"ש מלא בהעברות מדיסקים לתיקיית "תקלוט" במחשב, בירור בפעם המאה שהוירטואל די ג'יי לא עומד לזייף, כמעט נמק בצוואר מתזוזת הראש לצלילי הביטים שיוצאים מהמחשב והרבה התרגשות לקראת יום ראשון בערב.

האם הוירטואל די ג'יי יזייף?



מקווה לראות אתכם שם מחייכים, שותים ומנענעים את הישבן. ותזכרו, להתחיל את השבוע בריקוד ושיכרות קלה, מבטיחים שבוע טוב!


יש לכם טיפים לתקלוט? בקשות מיוחדות? תשאירו את דאגותיכם בתגובות או ספרו לי בפייסבוק / טוויטר


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה