קצת ממתקים.


התכנון המקורי היה לעלות את הפוסט הזה ולספר חוויות מההופעה של הבריין קנדיז באוזןבר, אבל לצערי בגלל בעיות שונות (קארמה רעה?) לא הצלחתי להגיע למופע. בלי קשר, זאת להקה שלדעתי שווה להכיר עכשיו, כדי שבעוד כמה שנים תוכלו להגיד "הכרתי אותם עוד מהאי פי שלהם שבכלל לא יצא לחנויות, אבל עכשיו שהם חורשים את ההופעות בעולם זה מה זה ממסוחר וירד לי מהם (אבל בסתר, אני שומע אותם הרבה בבית!).

הקנדיז הכפר סבאים (שיחד עם הווט בנדיטס נותנים לי תקווה לעיר הקטנה הזאת) מנגנים ביחד כבר בערך 3 שנים, וכמו כל להקה שווה יש להם אחים פיק – אייל (הזמר והגיטריסט) ויובל (בס ושירה), ניר יונה אחראי לקלידים פסיכודליים מטורפים ודניאל עצטה מחזיק את הגרוב בתופים.
קצר, מלהיב ומדוייק

אם
Tomorrow never knows של הביטלס בדיוק היה נגמר והייתי מחפש שיר שימשיך את הקו הפסיכודלי  אצלי בראש, כנראה שזה היה האי פי של ה – Brain Candies שהייתי שומע. השיר השני, Take it Slow היה מספק מעבר נהדר מהביטלס בדמדומי הפסיכודאליה שלהם לימינו אנו.
בכללי, אני אוהב להקות שהתחושה שיש לך כשאתה שומע אותן זה שהן מצאו את הייעוד שלהן. יכול להיות שבעתיד הם ישנו כיוון לחלוטין והוא גם יתאים או לא יתאים, אבל כרגע זה נשמע הכי נכון שיש. נדירות הלהקות (בארץ) שההרמוניה הקולית שלהן מתכתבת כ"כ טוב עם הביץ' בויז, הקינקס והביטלס ביחד, מה גם שהכל זורם בצורה טבעית  ואף לומר ציורית.



הפוסט הזה יוצא קצת מוזר. זה לא בדיוק ביקורת וזה לא בדיוק רקע. בעיקר המלצה חצי רגעית מהלב
לEP - קוראים Prepare to be amazed - , חמישה שירים. מדוייק, קצר ומלהיב. רוצו לראות אותם בהופעה!









1 תגובות:

שלי | 11 באפריל 2010 בשעה 13:42

ראיתי אותם אי שם לפני כמה שנים בתחרות הלהקות של המוטומיוזיק בה הם זכו, וכבר אז היה באזז חיובי לגביהם. מאז כבר יצא לי לראות אותם בהופעה קטנה באוזןבר ולשמוע אותם ברדיו ואני חייבת להגיד שהם רק משתפרים. בהחלט מצאו את הנישה המוזיקלית המתאימה. שיהיה להם בהצלחה :)

הוסף רשומת תגובה