את לא אותו דבר (כמו שהיית אתמול בלילה) - מיקסטייפ פורים חגיגי!




ישראל היא מדינה עם פיצול אישיות. זה ידוע בכל רמה – אם זה היחס שלנו לבר רפאלי, הגישה של ראש הממשלה להתנחלויות ואם זה העובדה שהחג השמח בשנה תמיד יוצא עם הימים הגשומים בשנה.

מיקסטייפ לפורים היה נראה לי כמו משהו שחייב לקרות. זה זמן נהדר לשלוף כל מיני קאברים שנראו מעניינים ובכל מיני עורות חדשים לטקסים הישנים.
מחוות של אמנים לאמנים אחרים הן תמיד מעניינות. כשאמן מחליט לעשות קאבר לאמן קטן יותר או שווה ערך בחשיבותו ההיסטורית, זה עוד יותר מעניין בעיניי. אחד הסיפורים ההיסטוריים הגדולים יותר היו הקאבר של ג'ימי הנדריקס לביטלס. יומיים אחרי שיצא סרג'נט פפר לחנויות (הוא יצא בסוף שבוע, כך שביומיים האלו היו חנויות התקליטים סגורות) פתח הנדריקס את המופע שלו בשיר הנושא מתוך האלבום הטרי של הביטלס. (הקאבר לא נמצא במיקס טייפ, אבל אתם יכולים למצוא אותו פה )

מסיבות פורים צריכות להיעשות בשטח פתוח בעיניי, איפה שיש מקום לרקוד ולזוז כמה שרוצים בלי הגבלה של ספייס. אבל הגשם עושה את שלו, והבנתי שאת המסיבה הזאת צריך לעשות בפנים. מה שאומר שצריך קצת להוריד את הטירוף, אבל עדיין צריך שיהיה מגניב. אבל אם כבר עושים בבית אז חייבים שהאורחים יהיו שווים אחד אחד, לא?
אז בין המוזמנים למסיבה הקטנה אפשר למצוא את הBlack Keys מחופשים לקפטן ביפהארט, את Grizzley Bear עושים Hot Chip , את Elizabeth & The Catapult מספרים לנו מחדש את מה שליאונרד כהן כבר טען ממזמן שכולם יודעים ואת Of Montreal עושים ריספק לShins.

וכמובן שאתם מוזמנים לשבת לשוחח עם כל האורחים המגניבים האלו – פה תוכלו להוריד את המסיבה אליכם הביתה!

3 תגובות:

70 | 26 בפברואר 2010 בשעה 15:24

נוריד מיד. נשמע מעניין

פחות התחברתי לפתיח איכשהו. קצת פוליטי מדי בעיני

שלי אלעזר | 27 בפברואר 2010 בשעה 4:32

ממש נהניתי מהמיקסטייפ החדש.
הקודם הגיע בזמן עצוב שכזה ונגע בדיוק במקום הנכון. והנה זה מתאים לאוירה הפורימית הגשומה והמוזרה שעוברת. בהחלט אורחים משובחים להזמין למסיבה. :)

Unknown | 27 בפברואר 2010 בשעה 19:14

מוריד!
אולי זה יהפוך את הפורים הזה לפחות יבש :)
כתיבה לעניין!

הוסף רשומת תגובה