פוסט היכרות


הדבר הנורא ביותר שאפשר לעשות לחובב מוזיקה זה לתת לו את הבמה לדבר על כל מוזיקה שירצה ואז ברגע מסוים לבקש ממנו להפסיק. ברגע שאתה רגיל שאנשים אוהבים לשמוע אותך מדבר שלא לומר כמעט חופר על מוזיקה קשה לך לעשות את המעבר חזרה של לשמור את ההערות ה"מלומדות" שלך לעצמך וכך כל עובר אורח תמים ששואל את דעתך על האחרון של הקילרס או קונור אוברסט הופך להיות קורבן של הרצאה מתמשכת שכמעט ואף פעם לא עונה ישירות על השאלה שאותה הוא שאל.
לרוב הוא יצא עם ידע נרחב על האלבום הקודם שלהם, סצנת המוזיקה העולמית וחמשת הלהקות שלדעתך השפיעו עליהם הכי הרבה. אני מניח שהבלוג הזה מפלט שדרכו אני מקווה לשחרר אדים ולהציל כמה עשרות אנשים מאותם פרטי אינפורמציה שלא מעניינים אותם.

אם כבר זה פוסט היכרות, אז כמה מילים על עצמי.
אני נגן גיטרה מגיל 13, (שזהו גם בערך הגיל שנכנסתי לרוק המתקדם ממנו התחלתי את המסע המוזיקלי שלי) משם המשכתי לקלידים וקצת תופים. למדתי במגמת מוזיקה בתיכון "גלילי" בכפר סבא ואחריה למדתי הפקה וסאונד אצל מאור אפלבאום (שעשה לאחרונה את המאסטרינג לינגויי מלמסטין החדש ולדיויד אלפסון) שגם הפנה אותי לעבודה כמבקר מוזיקה ב alternative-zine.com. אחרי תקופה של עבודה ב"צליל" וב"טאור רקורדס" החלטתי לפני חצי שנה לפתוח את הלייבל Lonely Boy Records שלאחרונה עבר לעסוק ביחסי ציבור וייצוג אמנים. לאורך השנתיים האחרונות (עכשיו שנה שלישית) אני גם ממלא את זמני כסטודנט למדעי ההתנהגות במכללת ת"א- יפו.


בעיקרון הבלוג הזה יעסוק במוזיקה - ביקורות (לא בהכרח של דברים חדשים), זיכרונות וסיפורים הקשורים במוזיקה ובעולם מאחורי התעשייה קצת. בעיקרון כל דבר שמתקשר עם מוזיקה מבחינתי ובדרך אני מקווה גם להיות חומר קריאה מהנה לשעות הפנאי. מקווה שתיהנו מהקריאה :)

1 תגובות:

קסטה | 6 בדצמבר 2008 בשעה 13:25

בהצלחה ותתחדש!

הוסף רשומת תגובה