tag:blogger.com,1999:blog-4847882686854040405.post7187344525301725761..comments2013-04-12T15:33:20.753+03:00Comments on We leave our tracks in the sound: הביטלס ותהליך הסרת הקסםרועי פוברצ'יקhttp://www.blogger.com/profile/00793712764998955828noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-4847882686854040405.post-55022290790632284672010-03-18T11:32:55.094+02:002010-03-18T11:32:55.094+02:00אין ספק שזה לא מבטל את השני. גם אין ספק שלקבל עוד ...אין ספק שזה לא מבטל את השני. גם אין ספק שלקבל עוד חלקים מה"פאזל" כבכיכול זה כן חיובי בעיניי. יש איזשהו וייב בסרט הזה שפשוט השאיר אותי עם טעם רע. אני חושב שהרבה מזה נובע מהתחושת "רפרוף" שיש שם.רועי פוברצ'יקhttps://www.blogger.com/profile/00793712764998955828noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4847882686854040405.post-61005066839216820322010-03-16T12:42:38.539+02:002010-03-16T12:42:38.539+02:00לא הייתי מתרגש מכך שהביטלס היו אומנים (craftmen) ל...לא הייתי מתרגש מכך שהביטלס היו אומנים (craftmen) לא פחות מאשר אמנים (artists). זה גם לא כזה גילוי חדשני, הם דיברו על זה לא מעט לאורך השנים. <br /><br />צריך לזכור שכל הגישה ליצירה כאל תהליך אישי של יוצר שמבטא את עצמו ואת עולמו זה דבר שדיי קרה במהלך שנות השישים, והביטלס עצמם מאוד הושפעו מדילן מהבחינה הזו. הרי עד אז היו כותבי שירים מקצועיים והיו מבצעים, והביטלס לצד אחרים היו מהחלוצים שהעזו גם לכתוב וגם לבצע. להפוך את זה גם לאישי ואמנותי יותר היה תהליך שקרה בזמן שהם התקיימו. לנון בעיקר עשה את המעבר מלהיות כותב טכני ש"צריך" לכתוב להיט למישהו שמנסה לבטא את עולמו, רגשית ופוליטית.<br /><br />בכל מקרה, אני לא חושב שהאומנות שלהם מבטלת באופן כלשהו את האמנות שלהם.לזרבויhttp://earplugs.haoneg.comnoreply@blogger.com